نارضایتی از طولانی شدن پروسه پذیرش در بیمارستان هادیشهر

این مورد در بیمارستان ها بیشتر به چشم می آید، چرا که هم باید رنج ناشی از بیماری را به دوش کشید و هم رنج طی مراحل پذیرش و پرداخت های مربوط به آن.

امروز که کارمان به بیمارستان افتاد این مراحل را به عین دیدیم که میتوان حق را به مراجعین داد.

در این مراجعه ما در مرحله اول ابتدا باید به تریاژ پرستاری که در وسط دو قسمت پذیرش و صندوق قرار داشت مراجعه میکردیم و سپس به قسمت آخر که پذیرش بود میرفتیم و در نهایت جهت پرداخت به مکان اول باز میگشتیم تا حق ویزیت را پرداخت کرده و سپس به صف دکتر اورژانس میرسیدیم تا نوبتمان بشود.

علاوه بر این برای دریافت داروهای مربوط به نسخه پزشک بایستی مکان را به ورودی دیگر بیمارستان ترک کنیم و در داروخانه ای که به تازگی افتتاح گشته است نوبت دریافت دارو را بگیریم و در نهایت جهت پرداخت هزینه دارو ها باید به مکان اول بازگشته و پرداخت کرده و جهت دریافت دارو دوبارتا به داروخانه مراجعه کرده و جهت چک داروها باز به مکان اول یعنی اورژانس بازمیگشتیم.

این روال واقعا خسته کننده و گیج کننده است و برای شخصی که بیمار باشد و همراهی نداشته باشد کار بسیار سخت تر میشود خصوصا اگر این وضعیت در فصل سرما باشد.

امیدواریم این مشکل از طرف مدیریت بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر که انصافا عملکرد مثبی را تا بدینجا ثبت کرده اند، حل شود و با کم کردن مراحل و ایجاد باجه های بیشتر مراجعین را یاری دهند.